Arvsregler i Colorado

Arvsregler i Colorado delstat i USA

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Lawline har tyvärr inte kompetensen att ta sig an frågor om utländsk arvsrätt.

Jag rekommenderar dig att ta kontakt med det svenska konsulatet i Denver, Colorado för hjälp med hur du ska gå vidare i ditt ärendet. Du hittar kontaktuppgifter till konsulatet en bit ner på sidan på http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Washington/Kontakt/Ambassaden--konsulat/

Jag önskar dig lycka till!

Med vänlig hälsning,

Anonym AnonymRådgivare