FrågaEKONOMIÖvrigt06/04/2016

Förhandla ner skulder

Hej!

Jag har skulder efter konkurs.

Kan Lawline hjälpa till med att förhandla ner dessa om engångsbelopp betalas ?

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till oss på Lawline,

Beroende på hur många och hur stora dessa skulder är kan vi förhoppningsvis hjälpa dig. Det enklaste är om du tar kontakt med oss via mejl eller telefon. Detta för att vi ska kunna få tillräcklig information för att veta om vi verkligen kan hjälpa dig endast genom att du betalar ett engångsbelopp!

Du är således varmt välkommen att kontakta oss på tfn: 08-533 300 04 (Öppettider: Måndag till onsdag kl. 10:00-16:00) eller maila oss på info@lawline.se.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag och ett stort lycka till med ditt ärende,

Mvh,

Johan HåkanssonRådgivare