Granskning av beslut av försäkringskassan

Hej,

Jag har hamnat i tvist med mitt försäkringsbolag. Jag vill vara säker på att jag får den ersättning jag är berättigad till. Var kan man vända sig ifall man vill ha en granskning av beslutet.

MVH: Gashi

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Om jag förstår din fråga rätt så behöver du hjälp med att granska ditt beslut, för att säkerställa att du har rätten på din sida och sannolikheten att vinna tvisten mot försäkringsbolaget.

Vi här på Lawline kan hjälpa dig att titta på ditt ärende. Lawline juristbyrå arbetar med allsidig juridik.

Vi har kostnadsfri rådgivning över telefon måndag – onsdag kl. 10.00 – 16.00 som jag råder dig att nyttja i första hand. Du når oss på telefonnummer: 08-533 300 04, där kan du mer utförligt förklara ditt ärende. Därefter kan vi koppla dig vidare till någon som kan kika mer grundligt på ärendet om så behövs.

Lycka till så hörs vi!

Vänligen,

Anna PieschlRådgivare