FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt07/11/2017

Hur bokar jag ett möte med en jurist hos er?

Hej, Jag är oense med Pensionsmyndigheten gällande ett mål i Förvaltningsrätten där svaret kom idag.

De hade rätt och jag fel! Min fråga nu är:

Får jag skicka mitt brev och deras svar per E-mejl till er för att få reda på vad ni anser vem som har rätt eller fel?

MVH

Margarete Eriksson

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Om du vill att vi ska kolla lite mer noggrant på ditt ärende, gå igenom mail och skrivelser m.m. och ge dig vår syn på ditt fall så rekommenderar jag att du bokar en tid med en av våra jurister. De har möjlighet att gå in på djupet med din frågeställning, detta är något som inte ryms inom vår gratisrådgivning.

Du bokar tid med en jurist här. Du kan även ringa till oss på 08-533 300 04 för att förklara ditt ärende lite mer i detalj.

Mvh

Måns LundvallRådgivare