FrågaKOMMERSIELL RÄTTÖvrigt26/09/2015

Juridisk hjälp vid tvist mellan företag.

om ett företag har tvist med företag

kan man få hjälp här ?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline.

Svaret är ja. Lawline kan ge dig tidseffektiv och prisvärd hjälp genom vår juristbyrå Lawline Consulting. Skicka ett mejl eller ring till Erik Lindgren som är ansvarig på Consulting och beskriv vad du vill ha hjälp med.

erik.lindgren@lawline.se

Mobil. +46 735 107 136

Jag råder dig att söka vår hjälp så snart du kan. Juridisk hjälp i ett tidigt skede gör det lättare att undvika en lång och dyr process.

Vänliga hälsningar,

Philip IdeströmRådgivare