FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt16/03/2018

När får jag svar på min fråga?

Hej. Jag kontaktade er för en tid sedan men har ännu inte erhållit något svar. Vänligen återkom med rådgivning. Jag vill ha ett skriftligt svar inga telefonsamtal. Tack

Lawline svarar

Hej!

Vi får in väldigt många frågor dagligen och kan inte garantera svar på alla. För att få ett svar inom kort tid rekommenderar jag dig att ringa oss för gratis telefonrådgivning. Telefonnumret är: 08-533 300 04 och våra öppettider är: måndag–fredag kl. 10.00–16.00.

Om du vill ha ett skriftligt svar inom 24 timmar, eller för ett lägre pris, inom 3 dagar så kan du vända dig till vår expressrådgivning, ställ din fråga här.

Hoppas att du får svar snart!

Med vänlig hälsning,

Jennifer AbdulahadRådgivare