FrågaARKIVÖvrigt06/04/2009

publicering av frågor på lawline

hej, publicera ej min fråga, ursäkta. vill inte att målsägande på något sätt skall misstänka att det är samma mål.

Lawline svarar

Hej, Jag kan inte se vilka fråga det är som du ställt innan, då du inte angett vilken fråga det var. Men jag kan försäkra dig om följande. De frågor vi besvarar och publiceras kommer att vara anonyma såtillvida att vi raderar det namn ni signerat er fråga med. Dessutom kommer vi ta bort eventuella personuppgifter eller annan information som kan avslöja frågeställarens identitet. Jag hoppas att detta är okej. Hör gärna av dig igen med utförliga uppgifter om vilken fråga ärende rörde. Mvh
Charlene HolmströmRådgivare