FrågaARKIVÖvrigt19/03/2021

angående bokning till Lawline

Hej!

Jag kontakt med "Rådgivning GRC" i Göteborg ang. en ideell förening i Växjö som utövar diskriminering mot mig. Kan jag vidarebefordra deras deras svar till mig till er? Där finns allt som behöver sägas i detta ärende!

Ser fram mot ert svar.

MVH

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Jag förstår din fråga som att du önskar att komma i kontakt med oss angående ett ärende. Du är varmt välkommen att boka en tid hos oss via: https://lawline.se/boka alternativt maila mig de uppgifter du önskar få reviderade så kan jag lämna en kort kommentar och eventuellt slussa dig vidare. Du när mig på: andre.blomquist@lawline.se

Hoppas du fick svar på din fråga,

MVH

André BlomquistRådgivare