FrågaÖVRIGT13/02/2021

Ärende hos hovrätten

Hej jag har ett ärende hos hovrätten angående utmättat pengar av kronofogden i Arlanda .det är över ett år jag saknar fortfarande svar av dom.är det normalt. Mvh. S

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Då jag inte känner till omständigheterna så rådgiver jag dig att vända dig till hovrätten gällande ditt ärende. Ibland kan det ta längre tid än väntat innan domstolen kommer med ett beslut, beroende på målets omfattning samt andra faktorer. För att få ett säkert svar på din fråga är rådet att i första hand vända dig till domstolen om detta.

Hoppas du fått svar på din fråga. Har du fler frågor är du välkommen att återkomma!

Vänliga hälsningar,

Minella KurjakovicRådgivare