FrågaÖVRIGTPUL/GDPR13/05/2019

Avtalsmall för uthyrning av gäststuga

Hej,

Har ni någon avtalsmall för uthyrning av gäststuga på en tomt med villa?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Jag uppfattar det som att du söker ett avtal som kan upprättas mellan dig och den hyresgäst som ska bo i gäststugan. De hyresavtal du är ute efter verkar inte finnas bland de mallar som vi har på hemsidan istället så råder jag dig att ringa till oss på nummer 08- 533 300 04, så hjälper vi dig direkt.

Hoppas svaret varit till hjälp och att du lyckas hyra ut din sommarstuga!

Vänliga hälsningar,

Tilde SkånvikRådgivare