FrågaEKONOMIÖvrigt03/12/2018

Fråga om ärendehantering

Hej!

Ni hanterade spridningsemission för Imsys, till vilken jag anmälde mig och betalade in likvid till ert klientmedelskonto. Sedan dess har jag inte hört något. Kan ni ge mig en uppdatering? Om jag missade deadline vore det bra om jag fick tillbaka det jag betalt in.

Mvh

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Du har skickat en fråga till fråge-poolen för gratisfrågor. För att ditt ärende ska bli omhändertaget vidarebefordrar jag dig till administrationen så återkommer de till dig.

Har du några fler frågor, eller vill du komma i kontakt med någon av våra jurister, är du varmt välkommen att återkomma!

Pontus SchenkelRådgivare