Hjälp med skolarbete

hej, *** heter jag och går på gymnasiet och har fått en fråga som jag inte kunde hitta information och åsikter om därför ber jag efter rean hjälp!!

frågan:

B) Att skapa en ny lag är en lång och ganska komplicerad process. Borde det bli lättare och snabbare att skapa nya lagar? Motivera ditt svar, gärna genom att ge både fördelar och nackdelar med båda alternativen.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

På Lawline arbetar vi dagligen med att hjälpa både privatpersoner och företag med juridiska frågor. Men vi har en policy som innebär att vi tyvärr inte besvarar skoluppgifter.

Jag hoppas att du finner svaret på din fråga på annat håll.

Vänligen,

Siva ArifRådgivare