FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt20/12/2020

Hur gör jag för att komma i kontakt med Lawline?

Har ni stängt? Har ringt massa ggr men går bara att jag ska försöka senare??!?

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. Jag kommer att tala om hur du kan gå tillväga för att komma i kontakt med Lawline.

Lawline har inte stängt, utan receptionen är bemannad 9-16 på vardagar. Om du vill komma i kontakt med Lawline kan du ringa till receptionen 9:00-16:00 på vardagar på telefonnummer 08-533 300 04. Om du vill ha hjälp med ett ärende kan du även fylla i ett formulär, så kommer Lawline att kontakta dig. Länk till formuläret finns här.

Du kan även skicka in en fråga via Lawlines hemsida. Det framgår inte av din fråga vad du vill ha hjälp med, men om du vill upprätta ett avtal så kan man göra det till ett fast pris med hjälp av Lawlines avtalsmotor, länk här.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare