FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt24/01/2021

Hur kontaktar jag era verksamma jurister?

Hej.

Jag skulle vilja få hjälp med att fylla i och skicka in det som behövs av handlingar och för att söka det som är tänkt av/inom innovation av hänvisningar hur göra om det, jag har idén om det men känner att jag vill ha rätt ifyllt av en kunnig jurist som kan alla bitarna om/inom det.

Skulle ni kunna ge den hjälpen?

Lawline svarar

Hej, tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

För att du ska kunna få den bästa hjälpen i ditt ärende som vi kan erbjuda råder jag dig att boka tid med våra verksamma jurister här eller kontakta oss på info@lawline.se, och beskriv vad ditt ärende gäller.

Hoppas att du får den hjälpen du behöver!

Med vänliga hälsningar,

Alexandra MadsenRådgivare