FrågaSKADESTÅNDSRÄTTÖvrigt08/05/2019

Jag behöver juridisk hjälp angående upprättelse och skadestånd

Hej! Jag söker efter en advokat som kan hjälpa mig angående om upprättelse och skadestånd. Vart kan jag söka eller få tag på en ?

Lawline svarar

Hej!

Vad roligt att du vänder dig till Lawline!

I din fråga efterfrågar du en advokat men med hänsyn till ditt ärende kan även en jurist hjälpa dig! Om du i annat fall gärna vill ha en advokat rekommenderar jag dig att söka efter advokatbyråer i din närhet.

Du kan alltid enkelt boka tid med en av Lawlines egna jurister via vår hemsida här eller ringa för mer information. Kontaktuppgift till vår telefonkontakt:

Telefon: 08-533 300 04

Öppettider: Mån-fre kl. 10.00−16.00

Jag hoppas detta gav dig hjälp!

Vänligen,

Erica LagerRådgivare