FrågaEKONOMIÖvrigt02/10/2019

Kan få hjälpa låna pengar?

Kan få hjälpa låna pengar

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. Lawline är en juristbyrå, och kan alltså inte hjälpa dig genom att låna ut pengar. Om du däremot behöver juridisk rådgivning kan Lawline hjälpa dig. Det är kostnadsfritt att ställa gratisfrågor samt att ringa till Lawlines telefonrådgivning. Om du däremot vill ställa en expressfråga eller boka tid med någon av Lawlines jurister betalar du en avgift.

Telefonnumret till Lawlines telefonrådgivning är 08-533 300 04 och telefonrådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00. Vill du ställa en gratisfråga gör du det genom formuläret här.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare