FrågaSKADESTÅNDSRÄTTÖvrigt30/11/2020

Kan jag få hjälp att driva ärendet vidare?

Hej! Genomgick en operation 8 år sedan. Kirurgen begick ett misstag och jag fick en grav nervskada som har helt invalidiserat. Har genomgått 48 operationer i Sverige och UK, har betalat många operationer privat. Jag har extrem smärta dagligen krampanfall som kräver ambulans/akutsjukvård. Jag fick aldrig några pengar av LÖF. Summorna jag förlorat pga kirurgens misstag är astronomiska för att ej tala om mänskligt lidande. Önskar om möjligheten finns hjälp att driva detta.

Lawline svarar

Hej, tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Väldigt tråkigt att höra vad du har varit med om. För att du ska få den bästa hjälpen vi kan erbjuda råder jag dig att boka tid med våra verksamma jurister här eller kontakta oss på info@lawline.se.

Hoppas att du får den hjälpen du behöver!

Med vänliga hälsningar,

Alexandra MadsenRådgivare