FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt24/11/2021

Kan Lawline hjälpa mig skriva en överklagan?

Kan jag få hjälp av en juridik student att skriva en överklagan till Svea hovrätt angående en vårdnadstvis ?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Att skriva överklagan ingår tyvärr inte i vår gratisrådgivning. För att få hjälp att skriva en överklagan så rekommenderar jag dig därför att boka en tid med en av våra duktiga jurister. Du kan boka en tid här eller ringa oss för mer information.

Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:

Telefon: 08-533 300 04

Öppettider: Mån-fre kl. 10.00−16.00.

Hoppas du fick svar på din fråga!

Med vänlig hälsning,

Alva LindsjöRådgivare