FrågaEKONOMIÖvrigt31/01/2020

Kan Lawlines juristbyrå hjälpa mig i detta ärende?

Hej!

Letar efter en jurist i Stockholmsområdet som har erfarenhet med banker och rådgivning för privatpersoner. Har fått min konto och även BankID spärrad av banken efter oförklarade överföringar och misstanke om penningtvätt, vilket begränsar mig i att kunna göra 80% betalningar etc i vardagen. Problemet är att underlag de frågar gäller min ekonomi, lån och ursprung av medlem hos andra banker vilket jag tycker banken inte ska ifrågasätta och låta den andra banken sköta.

Lawline svarar

Hej! Stort tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Lawline har en juristbyrå med drivna och erfarna jurister. Lawlines jurister har sitt säte i Stockholm men kan även ta möten via telefon eller Skype vid behov. Hur du kommer i kontakt med Lawlines juristbyrå samt bokar ett möte hittar du här.

Varma lyckönskningar,

Sabrina CuranRådgivare