Kontaktuppgifter till oss på Lawline

Hej,

Jag har hyrt ut till ett företag mitt hus och nu ska vi avsluta detta. De har flyttat ut, men inte flyttstädat, fixat till skador med mera.

Har ni någon hjälp om vi skulle behöva det?

Tack,

Lawline svarar

Hej!

Tack för att ni vänder er till oss på Lawline!

Om det skulle uppstå problem kan ni boka en tid med en av våra jurister på info@lawline.se. Ni kan också ringa vår telefonrådgivning, som har öppet måndag–onsdag kl 10:00–16:00. Numret dit är 08-533 300 04.

Jag kan också rekommendera er att dokumentera eventuella skador och dålig städning noggrant, så fort som möjligt efter att företaget flyttat ut och lämnat åter huset till er.

Mer information om hur man når oss på lawline finns på https://lawline.se/contact.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare