FrågaARKIVÖvrigt25/04/2017

Kostnad för vår telefonrådgivning

vad kostar en samtal med juristrådgivning

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga.

Initialt är det kostnadsfritt att vända dig till oss via telefon. Behöver du därefter ytterligare juridisk rådgivning så varierar kostnaderna beroende på hur omfattande ditt ärende är.

*OBS* (Redigerat) - Eventuella operatörskostnader kan tillkomma. Samtalet kostar då som ett vanligt telefonsamtal inom Sverige. *OBS*

Du är mer än välkommen att kontakta oss på: 08-533 300 04 så hjälper vi dig vidare.

Allt gott,

Med vänliga hälsningar

Johan HåkanssonRådgivare