FrågaÖVRIGTTV-licens21/11/2019

Lawline svarar inte på skolfrågor

1) Redogör för innebörden och syfte med besiktningsprotokoll i samband med hyresgästs avflyttning.

2) Redogör för de typer av anställningsformer som finns.

3) Redogör för vilka grunder, vilka krav som ställs och i vilken omfattning en bostadshyresgäst på egen bekostnad får renovera bostadslägenhet.

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline!

Lawline besvarar dessvärre inte skolfrågor så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med denna fråga. Jag hänvisar dig till kurslitteratur och lagtext.

Lycka till!

Med vänlig hälsning,

Amanda AlwallRådgivare