FrågaAVTALSRÄTTGåva20/01/2021

Ofullständig fråga

Ena barnet köper ut andra barnets del vid gåva av hus med lån kvar värdering av huset 2900000 taxering ca2000000 skuld kvar 1200000

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Tyvärr kan jag inte utläsa av din fråga vad du önskar få hjälp med. Vänligen försök att ställa din fråga på nytt på ett så kortfattat men tydligt sätt som möjligt så att vi snarast kan återkomma med ett svar.

Jag beklagar olägenheten.

Vänligen,

Joakim StrömbladhRådgivare