FrågaEKONOMIÖvrigt30/05/2018

Pris för att upprätta avtal

Hej.

Vad kostar ett avtal som innehåller detta ?

Avtal mellan grannar om att båda parter för bygga en Attefallare 3 meter från tomtgräns, som närmst 3 meter.

Lawline svarar

Hej och tack för att du valt att vända dig till oss på Lawline med din fråga!

Vi på Lawline hjälper dig gärna med att upprätta avtal som fungerar för er specifika situation och detta kan vi göra till fastpris om så önskas. I annat fall tillämpar vi den lagreglerade timkostnadsnormen om 1 699 kr per timme. För att komma i kontakt med våra jurister och få mer information om vilket pris vi kan erbjuda i just ditt fall rekommenderar jag att du bokar en tid. Skriv gärna direkt i formuläret att du önskar information om vilket fastpris som kan erbjudas.

Vänliga hälsningar,

Malin GustavssonRådgivare