FrågaEKONOMIÖvrigt10/06/2020

Skickas som bifogad fil

Skickas som bifogad fil till info@lawline.se

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. Jag kommer att försöka gå igenom din fråga, samt ge råd om vad du kan göra nu.

Din fråga

Du skriver i frågan "Skickas som bifogad fil till info@lawline.se", men ingen övrig information framgår av din fråga. Har du varit i kontakt med Lawline tidigare? Skickar du in komplettering till en tidigare ställd fråga? Jag har inte tillgång till mailadressen info@lawline.se, så kan tyvärr inte se vad du har skickat till den mailadressen.

Vad du kan göra nu

Om du vill boka tid med en av Lawlines jurister kan du maila mig på jenny.hedin@lawline.se, så kan jag hjälpa dig att boka tid med en jurist. Du kan även maila mig om du har någon uppföljande information rörande din fråga. Har du fler frågor kan du även ringa till Lawlines telefonrådgivning. Telefonnumret är 08-533 300 04, och telefonrådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare