FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt09/04/2021

Tillhandahåller Lawline juridiskt hjälp med utfärdande av kontrakt/avtal?

Hej.

Jag har blivit erbjuden femtio tusen kronor från en bekant som investering i mitt kommande musikprojekt.

Skulle behöva skriva ett kontrakt/avtal som gäller för oss bägge såattsäga.

Är det något ni kan tillhandahålla?

Bästa,

Gudmundur Mogensen

Lawline svarar

Hej och stort tack för att du vänder dig till Lawline!

Utöver den webbaserade gratis rådgivning erbjuder vi på Lawline Juristbyrå även mer juridiskt kvalificerad hjälp för att hantera de juridiska delarna kring viktiga händelser i livet. Våra jurister finns i Stockholm men har även möjlighet att hålla möten på telefon eller Skype.

Om du trycker på länken jag bifogar här och fyller i dina kontaktuppgifter och en kort beskrivning av ditt ärende så återkommer någon av våra jurister inom kort till dig!

Uppstår det fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att återkomma till oss, även här på Lawlines webbplats!

Med vänliga hälsningar,

Arina Chwich DumitrascuRådgivare