FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt10/01/2021

Vart vänder jag mig om jag behöver hjälp av jurist?

Jag har en dom från 2009 som innehåller felaktigheter, jäv och utnyttjande av trångmål för överklagande.

Var kan jag vända mig och få svar på frågor, överklagande mm?

Lawline svarar

Hej och stort tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Utöver våran webb- och telefonrådgivning erbjuder vi på Lawline juridisk hjälp av bästa kvalité från erfaren jurist. Lawlines jurister finns i Stockholm men har även möjlighet att hålla möten på telefon eller Skype.

I dagsläget hanterar vi dock inte ärenden inom skatterätt eller straffrätt.

Om du är intresserad av att ta kontakt med någon av våra jurister klistrar jag in länken som tar dig vidare med ditt ärende här nedan!

https://lawline.se/boka

Vänliga hälsningar,

Arina Chwich DumitrascuRådgivare