Vilken advokat i Göteborg har erfarenhet av upphovsrätt?

Hej

Jag letar efter en advokat i göteborg som har erfarenhet inom brott mot upphovsrätt. Har ni några tips så blir jag jätte tacksam

Lawline svarar

Hej och välkommen till Lawline med din fråga!

Det är svårt att nämna någon specifik advokat, då vi själva inte varit i kontakt med någon sådan. Min rekommendation till dig är att söka på Google och besöka olika byråers hemsidor samt kika på recensioner. Enligt mig är det bästa tipset att faktiskt prata med några advokater i Göteborg antingen personligen eller via telefon, för att få en känsla. Fråga om deras erfarenheter och hur länge de har varit i branschen. Därefter kan du jämföra de advokater du har pratat med, för att sedan göra ett bra val.

Önskar dig lycka till!

Med vänlig hälsning,

Natasha FathifardRådgivare