FrågaÖVRIGTÖvrigt03/04/2023

Har inte fått svar på min fråga?

Ställt samma fråga två ggr ang en skuld från 2006.....men inget svar???

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Jag förstår din frustration, men tyvärr hinner vi rådgivare inte svara på samtliga frågor som skickas in, då vi får in tusentals frågor i månaden. Eftersom du har använt dig av vår gratisrådgivning kan vi inte garantera dig ett svar.

Om du vill garantera ett svar på din fråga, kan du använda dig av vår expressrådgivningstjänst där du mot en kostnad kan få svar antingen inom 24 eller 72 timmar.

Hoppas detta gav dig lite hjälp och vägledning! Om du har fler frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till oss igen!

Vänliga hälsningar,

Cornelia NilssonRådgivare