FrågaOFFENTLIG RÄTTÖvrigt27/12/2019

Hur tar man reda på någons personnummer?

Namn Namn född xxxxxx-xxxx bosatt malmö vad hade hans första fru, Namn Namn för person nummer tack på förhand

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga, men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med detta.

För att ta reda på någons personnummer kan du däremot vända dig till Skatteverket för hjälp! Kontaktuppgifter hittar du på den här länken!

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,

Kajsa Moss BjerlingRådgivare