FrågaAVTALSRÄTTGåva06/09/2018

Vad kostar Lawlines avtalstjänst?

Hej , det är så att vi har tänkt ge bort våran fastighet till ett barn , och vad kostar det i så fall att använda eran blankett , så det blir så smidigt som möjligt

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Jag instämmer i ditt konstaterande att Lawlines avtalstjänst är smidig! Kostnaden för ett gåvobrev är 1095 kr.

Du fyller själv i alla uppgifter på vår hemsida, granskar och betalar och får det sedan per PDF så du kan skriva ut det. Vill du göra ändringar i gåvobrevet som inte kan göras via hemsidan går det bra att du kontaktar vår juristbyrå efter att du betalt för tjänsten.

Hoppas du fått svar på din fråga och lycka till!

Vänligen,

Dennis LavessonRådgivare