FrågaÖVRIGTPUL/GDPR22/04/2010

Fel

Jag har fått ett svar på en fråga jag skickat till Er. Ni har publicerat mitt namn under frågan. Jag vill att det tas bort omedelbart. Jag vill vara anonym!

Lawline svarar

Hej, Jag ber härmed hemskt mycket om ursäkt för att ditt namn publicerades på hemsidan. Detta skall naturligtvis inte hända utan måste ha missats i ett kontrollsteg. Jag skall omedelbart utreda saken närmare. Jag hoppas att detta inte har orsakat några problem. Om du vill kontakta oss närmare är du välkommen att göra det. Våra kontaktuppgifter hittar du under fliken KONTAKT på hemsidan. Med vänlig hälsning, Malin Malm Projektledare Lund
Malin MalmRådgivare