FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt10/04/2011

Hjälp att driva process

Du följer inte dem rutiner och planer som fastställts.

Klagomål på dåligt bemötande har inkommit från både brukare och personal.

Du har fått gå utbildning i integrerad psykiatri men verkar inte ha förmågan att införliva detta i Ditt arbetsätt.

Du har vägrat att utföra arbetsuppgifter som Du är ålagd att genomföra.

Du har inte tagit ansvar för den gemensamma verksamhetsplaneringen som sker dagligen.

Du bedöms sammantaget ha en attityd som ej bidrar till utveckling och förbättring inom socialpsykiatrin.

Utifrån detta underlag har Din arbetsgivare lönesatt Dig.

detta svar fick jag när jag påpekade att jag har för dålig lön 19500 kr per månad.

Vänligen

detta svar fick jag när jag påpekade att jag har för dålig lön 19500 kr per månad.

Jag vill stämma kommunen. Kan ni hjälpa mig?

Lawline svarar

Hej,

På Lawline svarar vi bara på frågor och ger tyvärr ingen praktisk hjälp i processer och liknande. För att få sådan hjälp vänder du dig enklast till ett professionellt juridiskt ombud. Har du några konkreta juridiska frågor hjälper vi dig gärna.

Vänligen,

Mathias GunnervaldRådgivare