Ofullständig fråga

Hej. Vi skall ha hantverkare för att bygga trädäck I förtält o tankar på campingen. Vi är inte bokförda där

Lawline svarar

Hej,

Tack för att ni vänder er till Lawline med er fråga.

Tyvärr har jag svårt att utläsa av er fråga exakt vad det är ni önskar få hjälp med. För att kunna ge er ett utförligt svar eller annorledes hjälpa er skulle det behövas lite mer information om er situation (till exempel, vad det är för rättslig fråga ni har, på vilket sätt ni vill att vi ska hjälpa er etc.). Vänligen försök att ställa er fråga på nytt så att vi, snarast möjligt, kan återkomma med ett svar. I den mån er fråga inte kan ställas på ett kortfattat sätt, och ni har möjlighet till det, så kan ni även boka en tid med vår juristbyrå eller kontakta oss via telefon (se kontaktuppgifter nedan).

Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:

Telefon: 08-533 300 04

Öppettider: Mån-fre kl. 10.00-16.00

Jag beklagar olägenheten men tveka inte att höra av er igen så att vi kan hjälpa er med ert ärende.

Vänligen,

Joakim StrömbladhRådgivare