FrågaFAMILJERÄTTBodelning09/11/2017

Frågan är ofullständig förklara igen genom ny fråga

Jag har flyttat ur vår gemensamma vilka till en hyresrätt. Men står på lån på villan. Nu vill mitt x att jag ska betala för driftskostnader så som el och vatten och andra utgifter som renhållning och vägavgift.

Vi ansökte om skilsmässa okt 2014 och vann laga kraft i maj 2015.

Och gör bodelning Nu!! Efter måååånga påtryckningar från mig.

Lawline svarar

Frågan är ofullständig

Ahmet ErcinRådgivare